۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۸

مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه:

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط ۶۰۰۰ نیروی امنیتی تأمین می‌شود

امنیت انتخابات کرمانشاه توسط ۶۰۰۰ نیروی امنیتی تأمین می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: امنیت انتخابات در این استان توسط ۶ هزار نفر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت‌الله مرادی شامگاه امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات کرمانشاه برگزار شد با تاکید بر اینکه هیچ مشکل امنیتی تأثیرگذار در روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در این استان اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: کرمانشاه از یک شرایط امنیتی مطلوب و قابل قبولی در روند برگزاری این دوره از انتخابات برخوردار بوده است.

وی با اشاره به مزیت‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: رقم خوردن مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات برای کشور علاوه بر تأمین امنیت داخلی و خارجی، قدرت دفاعی کشور را بالا می‌برد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه به حضور با نشاط، تعیین کننده و سرنوشت ساز مردم کرمانشاه در این دوره از انتخابات با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود یک حق است که در قانون دیده شده است که البته مقدماتی دارد که حکومت باید آن را فراهم کند.

به گفته مرادی، مشارکت ده‌ها میلیونی مردم در پای صندوق آرا در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه نقشه‌های دشمن را بر هم می‌زند، قدرت دفاعی و سیاسی کشور را در سطح بین‌الملل ارتقا می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: دوام و ماندگاری یک حکومت با پشت پشتوانه مردمی بیشتر از دوام حکومتی است که از پشتوانه مردمی محروم است و تنها به تجهیزات نظامی پیشرفته متکی است.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی بستری شده است که دشمنان برای القا حس یاس و ناامیدی در بین مردم از آن بهره می‌گیرند، لذا مردم ما باید مراقب و هوشیار باشند.

مرادی با بیان اینکه یک هزار و ۹۲۴ شعبه اخذ رأی در سطح استان فعال است، گفت: تا این ساعت از انتخابات جای هیچ نگرانی وجود ندارد و با توجه به هم‌مرز بودن کرمانشاه با کشور عراق امنیت کامل در کل این استان برقرار است.

وی به تنوع قومی، مذهبی و گویشی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اعلام نتایج شمارش آرای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با توجه به برگزاری این دوره از انتخابات به صورت الکترونیک، بعد از چند ساعت میسر است، لذا از کاندیداهای محترم تقاضا داریم در صورت معترض بودن به نتایج، اعتراضات خود را در قالب قانون ارائه بدهند.

مرادی با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف حراست از نظام و انقلاب پیشتاز تر از مسئولین حرکت کرده‌اند، از رسانه‌ها خواست تا از گمان زنی نتایج انتخابات در فضای مجازی خودداری کنند.

کد خبر 5238599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha