۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰:۱۷

تا ساعت ۲۳ روز جمعه؛

بیش از یک میلیون و ۳۹ هزار برگ تعرفه در آذربایجان غربی مصرف شد

بیش از یک میلیون و ۳۹ هزار برگ تعرفه در آذربایجان غربی مصرف شد

ارومیه – رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تا ساعت ۲۳ روز جمعه یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۳۸ برگ تعرفه در استان مصرف شده است.

علی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم حضور مردم استان در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: تا آخرین نفری که در شعبات اخذ رأی حضور دارند روند رأی گیری ادامه دارد.

وی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند عنوان کرد: تا ساعت ۲۳ روز جمعه یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۳۸ برگ تعرفه مصرف شده است.

مصطفوی با قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این حضور را قابل قبول دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر حربه‌ای برای جلوگیری از حضور پرشور ملت استفاده می‌کنند ولی هوشیاری مردم ایران اسلامی، مهمترین سد در مقابل این تلاش آنان است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می‌دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می‌شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

کد خبر 5238674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha