۳ مرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۳۳

جیم کری به فیلم جدید "بله" گفت

جیم کری به فیلم جدید "بله" گفت

بازیگر آمریکایی برای بازی در فیلم "بله‌‌قربان‌گو" اعلام آمادگی کرد که بر مبنای کتاب خاطرات دنی والاس بریتانیایی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد او در این فیلم نقش فردی را بازی می کند که تصمیم می گیرد با بله گفتن به هر چیزی که سر راهش قرار می گیرد، زندگی خود را عوض کند. فیلمنامه "بله‌‌قربان‌گو" را نیکلاس استولر نوشته که یکی از فیلمنامه نویسان "تفریح با دیک و جین"، کمدی قبلی کری بود. قرار است فیلمنامه بازنویسی شود. "بله‌‌قربان‌گو" را پیتن رید کارگردانی می کند و تولید آن از اکتبر آغاز می شود.

کری سال آینده همزمان با این فیلم در "سرود کریسمس" رابرت زمه‌کیس نیز نقش آفرینی می کند که اقتباسی از رمان معروف چارلز دیکنز است و در آن نقش شخصیت اسکروج را به عهده دارد. انتظار می رود او تا پیش از ماه ژوئن در یک فیلم دیگر نیز بازی کند. کری برای فیلم سوم گزینه های زیادی پیش رو دارد.

ماه گذشته یونیورسال اعلام کرد برای کمدی "رفقای هشیار" کری را در نظر دارد. خود او یکی از تهیه کنندگان این پروژه است و فیلمنامه را اندرو کرتزمن می نویسد. دیگر پروژه احتمالی او کمدی مستقل "دوستت دارم فیلیپ موریس" به کارگردانی گلن فیکارا و جان رکوا فیلمنامه نویسان "پاپانوئل بد" است و "باورکنی یا نکنی ریپلی" که شاید تیم برتن آن را بسازد. پروژه اخیر را قرار بود سال گذشته براد سیلبرلینگ بسازد. کری کمدی "وقت من" را هم در نظر دارد که فیلمنامه آن باید بازنویسی شود.

کری در حال حاضر در انیمیشن Horton Hears a Who جای شخصیت اصلی صحبت می کند.‌ سال گذشته قرار بود او و بن استیلر در کمدی "آدم های کهنه" بازی کنند، اما وقتی جی روچ کارگردان اعلام کرد نمی تواند با بودجه 105 میلیون دلار این پروژه را به سرانجام برساند، فاکس قید ساخت آن را زد.

بعد او برای بازی در فیلم کم هزینه "یک بازی کوچک" ابراز تمایل کرد، اما کامرون دیاز چند هفته پیش از آغاز فیلمبرداری، به خاطر نارضایتی از فیلمنامه گابریل موچینو پروژه را رها کرد. این فیلم را آنگ لی می‌سازد. از فیلم های اخیر کری 45 ساله می توان به "شماره 23"، "مجموعه وقایع ناگوار لمونی اسنیکت" و "درخشش ابدی یک ذهن پاک" اشاره کرد.

کد خبر 523878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha