۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲:۴۳

همزمان با دهه کرامت؛

آیین استقبال از خدام حرم مطهر رضوی در گناوه برگزار شد

آیین استقبال از خدام حرم مطهر رضوی در گناوه برگزار شد

گناوه- همزمان با دهه کرامت، شهرستان گناوه میزبان قدوم مبارک خدام رضوی همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در جشن های زیر سایه خورشید بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و ورود کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) و حاملان پرچم حرم مطهر رضوی آئین استقبال از کاروان رضوی عصر شنبه در گلزار مطهر شهدای گناوه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم استقبال از خادمین رضوی در گلزار مطهر شهدای گناوه اظهار داشت: امروز شهرستان ولایتمدار گناوه با قدوم پر خیر و برکت خدام امام رضا (ع) به عطر حرم رضوی معطر کردند و مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) گناوه در کنار خانواده‌های معظم شهدا از این خادمان رضوی استقبال کردند.

امام جمعه گناوه افزود: شهدا گرانقدر به عشق امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل از اسلام و میهن اسلامی دفاع کردند و امروز هم ملت امام رضایی ایران اسلامی راه این شهدا را ادامه می‌دهد.

آیین استقبال از خدام حرم مطهر رضوی در گناوه برگزار شد

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب و شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و پیمان کردند.

وی با بیان روایتی از امام رضا (ع) درباره زیارت آن حضرت گفت: در زیارت امام، انسان باید عرفان به حق امام داشته باشد یعنی امر امام را امر خدا بداند در این صورت با یک زیارت هم می‌تواند اهل بهشت شود.

برنامه حضور خدام رضوی در شهرستان گناوه با حضور در گلزار مطهر شهدا این شهر آغاز شد و در این برنامه معنوی مداحی، قرائت صلوات خاص امام رضا (ع) اجرا شد و بعد از آن به شهدای این شهر ادای احترام شد.

کد خبر 5239675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha