۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

انتخابات ۲۸خرداد تجلی حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت کرمانشاه بود

انتخابات ۲۸خرداد تجلی حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت کرمانشاه بود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مردم استان کرمانشاه در انتخابات گفت: انتخابات ۲۸ خرداد، تجلی حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت کرمانشاه بود.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم انقلابی و با بصیرت و ولایتمدار استان کرمانشاه همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف نشان دادند که پای کار انقلاب هستند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری لحظه‌ای عقب نشینی نخواهند کرد.

وی افزود: مشارکت و حضور پرشور مردم از استان کرمانشاه از ساعات اولیه رأی گیری با توجه به بروز مشکلاتی در فرایند اخذ رأی تا نیمه‌های شب با وجود صف‌های طولانی تجلی بصیرت و دشمن شناسی مردم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم با در ادوار گذشته انتخابات با توجه به وعده‌های نامزدها رأی داده و در هشت سال به سبب نگاه به خارج توسط دولت و عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی مشکلات معیشتی سختی برای مردم رقم زد و با تبلیغات گسترده شبکه‌های ضد انقلاب که سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات داشتند مردم ایران و استان کرمانشاه بار دیگر با بصیرت خود در انتخابات حاضر شده و نقشه‌های آنان را خنثی کردند.

احمدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در موضوع انتخابات به مشارکت حداکثری تاکید دارند و می‌فرمایند هر کجا کار را به مردم واگذار کردیم پیروز شدیم و این نشان دهنده توجه ایشان به نقش مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ایران در منطقه و جهان خاطر نشان کرد: از نظر منابع نفت، گاز و معادن گوناگون و نیروی انسانی متخصص در منطقه و جهان جز کشورهای برتر دنیا هستیم و با کارگیری نیروهای متخصص، انقلابی و جهادی می‌توانیم به سمت جهش تولید و رفع مشکلات مردم گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد: کارنامه آیت الله رئیسی مملو از خدمت به مردم بوده و مبارزه با فساد و توجه به تولید با احیا ۲ هزار واحد تولیدی نشان از توجه به مسئله تولید دارد و باید با به کارگیری جوانان انقلابی، متخصص و جهادی عقب ماندگی‌ها را به لطف خداوند متعال جبران و کشور را رشد دهند.

کد خبر 5239716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha