۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

برتری یگان حفاظت محیط زیست فارس در کشور

برتری یگان حفاظت محیط زیست فارس در کشور

شیراز - یگان حفاظت محیط زیست استان فارس موفق به کسب جایگاه نمونه کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس به عنوان فرمانده نمونه کشوری، به همراه چهار نفر از محیط بانان استان فارس به عنوان محیط بان نمونه ملی مورد تشویق قرار گرفتند.

در مراسمی که در سازمان حفاظت محیط زیست در تهران برگزار شد، یگان حفاظت محیط زیست فارس با فرماندهی نصرت الله دهقانی و با تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی سبزجامگان این استان موفق به کسب رتبه برتر در سراسر کشور شد.

در این مراسم نصرت‌الله دهقان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس به عنوان فرمانده نمونه ملی، مجتبی پولادی به عنوان محیط بان نمونه ملی و همچنین مهرزاد توکلی، علی افتخار نیا، ابراهیم شیبانیان به عنوان محیط بانان نمونه کشوری شناخته شده و لوح سپاس خود را از عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کردند.

یگان حفاظت محیط زیست فارس در سال ۱۳۹۹ تعداد هزار و ۲۰۴ قبضه انواع سلاح مجاز و غیر مجاز کشف و ضبط کردند که با توجه به تعداد کشف شده در سال ۱۳۹۸ با رقم هزار و۱۳ قبضه انواع سلاح مجاز و غیر مجاز افزایش چشمگیری داشته است.

تعداد تخلف کشف شده در سال ۱۳۹۹ برابر با ۱۵۵۰ مورد بوده که نسبت به یکساله مشابه ۱۳۹۸ که این تعداد ۸۲۰ مورد بوده است افزایش قابل توجهی داشته است. میزان اراضی رفع تصرف شده از متخلفین در سال ۹۸ برابر ۹۷ هکتار بوده است که در سال ۹۹ با پیشرفت قابل توجهی به ۷۴۴ هکتار رسیده است.

کد خبر 5242468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha