۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛

خرید بیش از ۱۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی

خرید بیش از ۱۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خرید بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان این استان تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرید دانه روغنی کلزا به صورت تضمینی مباشرتی با شرکت غله و خرید توافقی توسط ۱۹ مرکز خرید وابسته به شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه انجام می‌شود.

وی افزود: خرید تضمینی در استان کرمانشاه توسط مراکز خرید تعاون روستایی و به ۲ صورت تضمینی- مباشرتی با شرکت غله و توافقی با کشاورزان طرف قرارداد کارخانه روغن کشی انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ خریدهای توافقی ۵۵۰ تومان بیشتر از خریدهای تضمینی- مباشرتی است، گفت: در مناطق گرمسیری این استان کل مبلغ خرید به حساب کشاورزان واریز شده و در سایر مناطق طی چند روز آینده خریدهای توافقی توسط شرکت روغن کشی و خریدهای تضمینی توسط شرکت غله پرداخت می‌شود.

صفایی با اشاره به پتانسیل گسترده تعاونی‌های روستایی بیان کرد: این شبکه آماده خدمت رسانی به کشاورزان در راستای رونق تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها است.

به گفته وی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰، بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده که از این مقدار بیش از ۵۵۰ تن مربوط به مناطق گرمسیری است‌.

کد خبر 5242672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha