۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷

استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

جلوگیری از قطع برق مشترکین کرمانشاهی حتی با تعطیلی موقت ادارات

جلوگیری از قطع برق مشترکین کرمانشاهی حتی با تعطیلی موقت ادارات

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت جلوگیری از قطع برق مشترکین کرمانشاهی گفت: حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز جمعه در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان کرمانشاه اظهار کرد: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت‌های ویژه کاری در استان کرمانشاه است تلاش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در برخی از نقاط شهر کرمانشاه این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تأمین و بحران استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم حق دارند از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه را تلاش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه برشمرد و تصریح کرد: شرکت برق استان کرمانشاه هر امکاناتی که برای این موضوع نیاز دارد تأمین می‌کنیم و حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد زیرا تلاش برای آسایش و رفاه مردم جز اولویت‌های کاری ما در استان بوده و در این زمینه به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

بازوند بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به هیچ عنوان حق ندارد برق مردم شهر کرمانشاه را قطع کند و این شرکت به دنبال اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در استان باشد نه اینکه هر چه از مرکز گفته می‌شود ما در استان بخواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: از فرمانداری و مدیریت بحران استان کرمانشاه می‌خواهیم که اگر چنانچه قطعی برق در شهر کرمانشاه را مشاهده شد حتماً این موضوع را به مدیریت استان گزارش کنند و ما با دستگاه ذیربط برخورد جدی خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به قطعی آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه گفت: طبق گزارش‌های انجام شده حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه احتمال دارد با قطعی آب مواجه و در این زمینه با مشکلاتی روبرو شوند و ما امروز جمع شده‌ایم که مشکلات این عزیزان را رفع کنیم و وظیفه داریم که با جدیت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

بازوند وظیفه مدیران را تلاش در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد و تاکید کرد: در همین جلسه مصوب می‌کنیم که هر دستگاهی چاه آبی در اختیار دارد باید این چاه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قرار دهد و ما از خود استانداری شروع می‌کنیم که چاه‌های آن در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه مشاهده شود که دستگاهی در اختیار گذاشتن چاه خود ممانعت می‌کند حتماً با آن مقابله خواهیم کرد زیرا نمی‌توانیم مشاهده کنیم که حدود ۳۰۰ هزار از مردم کرمانشاه در زمینه آب شرب دارای مشکل هستند و با قطعی آب روبرو می‌شوند.

استاندار کرمانشاه از شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواست که در اسرع وقت اقدام به تهیه یک طرح دقیق ضربتی برای حل مشکل آب شهر کرمانشاه کند که در این طرح تمامی شرایط و امکانات موجود لحاظ شده باشد.

بازوند ادامه داد: تشکیل یک گشت ویژه با حضور دستگاه‌های ذیربط به منظور کنترل و برخورد با مشترک‌های پرمصرف که از آب شرب شهری استفاده می‌کنند ضروری است.

وی تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح ضربتی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه حق ندارد که آب شرب کرمانشاه را قطع کند و اگر با این موضوع مواجه شویم حتماً برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 5243923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha