۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۱

افزایش شهرستان‌های قرمز؛

روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر/ روند بستری‌ها افزایشی است

روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر/ روند بستری‌ها افزایشی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از سپری شدن یک روز بدون فوتی کرونا در استان خبر داد و گفت: روند بستری‌های کرونایی در استان بوشهر افزایشی است.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان بوشهر شهر شهرستان تنگستان، دشتستان، دشتی، کنگان، عسلویه و دیر قرمز هستند و شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر و جم نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزایش شهرستان‌های قرمز استان را زنگ خطری جدی دانست و خاطرنشان کرد: باید مردم توجه بیشتری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۱۰۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۷۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

کشمیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۴۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۱۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، در استان بوشهر به ثبت نرسیده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۲۴۵ نفر در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 5243982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha