۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین‌ها در بیروت

واکنش مربی تیم ملی تکواندو به شکست المپین‌ها  در بیروت

مربی تیم ملی تکواندو گفت: حضور دو تکواندوکار المپیکی در رقابت‌های آسیا لازم بود و بر اساس بررسی کادر فنی تصمیم به اعزام این دو به بیروت گرفتیم.

وحید عبداللهی در گفتگو خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط شیوع کرونا و لغو مسابقات مختلف در سطح جهان و آسیا باعث شد تا نزدیک به ۱۶ ماه تکواندوکاران دور از میدان مسابقه باشند. به همین دلیل و به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت، اعزام دو تکواندوکار المپیکی به مسابقات قهرمانی آسیا را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: ما باید شرایط مسابقات را برای همه نفرات خود بخصوص المپیکی‌ها فراهم می‌کردیم و از قبل هم در نظر داشتیم احتمال اینکه در شرایط قبل از کرونا نباشند، زیاد است ولی لازم بود تا قبل از حضور در بازی‌های مهم و حساس المپیک در یک میدان رسمی و جدی محک بخورند.

مربی تیم ملی تکواندو با تشریح شرایط دو تکواندوکار المپیکی کشورمان اظهار داشت: وضعیت آرمین با توجه پارگی رباط زانو در این بازی‌ها بسیار راضی کننده بود و دو مبارزه خیلی خوب انجام داد. در مبارزه با رقیب کره‌ای در در راند اول غافلگیر شد و از حریف عقب افتاد. با توجه به فشاری که به این حریف در مبارزه وارد کرد، امتیازات از دست داده را جبران کرد ولی در پایان راند سوم این حریف کره‌ای بود که برنده بازی شد.

عبداللهی در خصوص شکست میرهاشم حسینی هم گفت: اتفاقی که برای حسینی افتاد یکی از حوادث معمول در ورزش است که تا کنون برای خیلی از قهرمانان بزرگ دنیا مانند «استیون لوپز» آمریکایی رخ داده و از این پس هم شاهد چنین حوادثی خواهیم بود. با تمام این شرایط، مشکلات و نقاط ضعف دو المپین ما به خوبی شناسایی شده و در تمرینات روی همین دست موارد تمرین و کار می‌کنیم تا انشالله بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط اردو خوب است و پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و استراحت چند روزه، اعضای تیم با انگیزه به تمرینات بازگشته‌اند و بدون مشکل تمرینات پیگیری می‌شود. در واقع برای ادامه تمرینات روی رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تمرکز کرده‌ایم.

عبداللهی در خصوص ضعف بدنی تکواندوکاران ملی پوش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در جریان برگزاری اردوهای تیم ملی برخی نفرات مانند امیرمحمد بخشی، سروش احمدی، حسین لطفی و یا مهران برخورداری با مشکل کرونا مواجه شدند و بعد از رفع این مشکل در فاصله ۲۰ روز به اعزام به تمرینات بازگشتند و همین موضوع روی شرایط بدنی آنها تأثیرگذار بود.

مربی تیم ملی در پایان به آنالیز حریفان دو تکواندوکار المپیکی کشورمان هم اشاره کرد و گفت: در جریان اردوهای تیم ملی، حریفان را آنالیز کرده‌ایم و با توجه به نقاط ضعف و قوت هر تکواندوکار تمرینات اختصاصی طراحی شده و با حریفان تمرینی که به اردو دعوت شده‌اند، شبیه سازی انجام می‌شود.

کد خبر 5245001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha