۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

روند صعودی بستری‌های کرونایی اسلامشهر در روزهای اخیر

روند صعودی بستری‌های کرونایی اسلامشهر در روزهای اخیر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به تزریق ۳۳ هزار و ۸۶۶ دوز واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان از روند صعودی بستری‌های کرونایی اسلامشهر در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه باید هشدارهای کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر احتمال آغاز موج پنجم کرونا را جدی بگیریم و نهایت دقت را در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تزریق مرحله دوم واکسن کرونا به افراد بالای ۷۰ سال در شهرستان در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در مجموع تا کنون ۳۳ هزار و ۸۶۶ دوز واکسن نوبت اول و دوم در شهرستان تزریق شده است.

مرسلپور در ادامه از روند صعودی بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های شهرستان در روزهای اخیر خبر داد و عنوان داشت: در صورتی که رعایت پروتکل‌ها انجام نشود قطعاً دچار خیز پنج کرونا خواهیم شد لذا از همه شهروندان می‌خواهیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 5246315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      بله واقعا رعایت نمی‌کنند من ارایشگاه رفتم هیچ کس ماسک نزده بود
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      به پیرا واکسن میزنن اونوقت باعث مرگ جوونا میشن اخه ببین با این شرایط اقتصادی و کرونا ما جوونا تا۵۹ سال دووم میاریم که شما تلاشتون اینه پیرا رو زنده نگه دارید اونا که از خونه بیرون در نمیان
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      2 0
      نانوایی بربری که امروز در اسلامشهر رفتم اکثر مردم پول نقد میدادن کمتر کارت می کشیدن نانوایی هم انگار مایله پول نقد بگیره تا کارت بکشه