۶ مرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۱۷

سقف ریالی طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافت

سقف ریالی طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافت

سقف ریالی طرح های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشکده ها به 20 میلیون ریال و برای کمیته های تحقیقات دانشجویی به 15 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبات اخیر شورای پژوهشی این دانشگاه در مورد طرح های تحقیقاتی شورای پژوهشی دانشکده ها و پژوهشکده بوعلی مجاز هستند طرح های تحقیقاتی ارائه شده تا سقف بودجه بیست میلیون ریال را پس از کارشناسی تصویب کرده و به همراه مصوبه شورا و سوابق طرح تحقیقاتی به حوزه مدیریت امور پژوهشی دانشگاه ارسال کنند.

همچنین شورای پژوهشی کمیته تحقیقات دانشجویی مجاز است طرح های تحقیقاتی ارائه شده توسط دانشجویان را تا سقف بودجه 15 میلیون ریال پس از کارشناسی تصویب کرده و به همراه مصوبه شورا و سوابق طرح تحقیقاتی به حوزه مدیریت امور پژوهشی دانشگاه ارسال کنند.

در صورت مشارکت دانشجویان به عنوان مجری اول، پس از تصویب طرح تحقیقاتی در شورای پژوهشی کمیته تحقیقات دانشجویی، تنها 60 درصد بودجه مصوب طرح از اعتبار سالانه پژوهشی عضو هیئت علمی کسر خواهد شد.

بودجه طرح های تحقیقاتی برون دانشگاهی و بین المللی و نیز طرح های تحقیقاتی پایگاه تحقیقات جمعیتی دانشگاه، خارج از اعتبار پژوهشی اعضاء هیأت علمی محاسبه خواهند شد.

با توجه به فعال شدن کمیته های پژوهشی معاونت های دانشگاه، اعضاء هیأت علمی می توانند طرح های پیشنهادی در زمینه HSR را که در راستای اولویت های این معاونت ها هستند، از طریق دبیرخانه این کمیته ها ارسال کنند.

کد خبر 524993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha