۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸

نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین:

مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال رو به پایان است

مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال رو به پایان است

قزوین-نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین گفت: از تمامی فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره‌ملی رسانه‌های دیجیتال دعوت به عمل می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای استان قزوین، آرزو یار که سلخوری با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال باهدف شناسایی و حمایت از برترین آثار و خدمات محتوایی رسانه‌های دیجیتال، تقویت جریان تولید محتوا متناسب با موضوعات موردنیاز کشور، حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی، ایجاد رقابت سالم میان فعالان و تقویت شبکه‌سازی برگزار می‌شود.

وی افزود: استان قزوین در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ظرفیت بالایی دارد، با توجه به این‌که جشنواره رسانه‌های دیجیتال به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مجازی کشور محسوب می‌شود از کلیه فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه‌ای استان قزوین دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند.

نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین بیان کرد: روایت کرونا در فضای مجازی، انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، اقوام، فرهنگ ملی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید، تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی، خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی ازجمله محورهای جشنواره است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت اصول و ارزش‌های فرهنگی کشور در محتوای اثر در قالب پویانمایی و هنرهای دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

سلخوری خاطرنشان کرد: تمام فرآیندهای جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال) انجام می‌شود.
نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین یادآور شد: آثار باید از طریق سامانه platzaar.ir بارگذاری شوند درصورتی‌که حجم اثر ارسالی بیش از ۱۰۰ مگابایت باشد باید اثر به‌صورت فیزیکی و به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان مفتح، پلاک ۷۶، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال ارسال شود.

وی یادآور شد: این جشنواره فرصت ویژه‌ای را برای فعالین فضای مجازی فراهم آورده و در تلاش است با حمایت از تولیدکنندگان آثار دیجیتال زمینه فعالیت آن‌ها را نیز هموار کند، آثار برتر در هر موضوع و قالب ضمن دریافت نشان سرآمد، ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و علاوه بر آن می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز استفاده کنند.

سلخوری تأکید کرد: معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی، ارائه حمایت و تسهیلات ویژه به کسب‌وکارهای فعال در حوزه فضای مجازی و ایجاد زمینه همکاری با کنسرسیوم‌ها و اتحادیه‌های مرتبط با فعالیت‌های فضای مجازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در جشنواره است و مراسم اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد سال جاری برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5250197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha