۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

رتبه صنعتی شهرستان خدابنده در استان زنجان ششم است

 رتبه صنعتی شهرستان خدابنده در استان زنجان ششم است

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه صنعتی شهرستان خدابنده در استان ششم است و باید مدیران استانی به توسعه صنعتی این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید البرز حسینی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل استانداری زنجان گفت: مدیران در استان زنجان آمار اقتصادی را به مجمع نمایندگان ارائه نمی‌دهند و اگر آمار نمی‌شود برنامه‌ای انجام نمی‌شود.

وی اظهار کرد: باید گزارش ها به صورت مکتوب به مجمع نمایندگان ارائه شود و مردم در جریان امور قرار بگیرند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: زرین آباد از داشتن یک پمپ بنزین محروم است و باید مسئولین نسبت به راه اندازی جایگاه سوخت مدیریت لازم را داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: انصاف در تصمیم گیری خیلی مهم است و در نظام بانکی استان مسئول بومی وجود ندارد و اقشار آسیب پذیر در دریافت تسهیلات مشکلات بسیار مهمی دارند.

وی گفت: نظام اقتصادی ما بانک محور است و سیستم بانکی در تصمیمات بسیار موثر است و نظام بانکی در پرداخت تسهیلات انصاف به خرج بدهد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ اطلاعی از سیستم ساختاری استان زنجان نداریم، گفت: متاسفانه مدیران گزارش اقتصادی لازم را به مجمع نمایندگان ارائه نمی‌دهند.

حسینی ابراز داشت: شهرستان خدابنده در بخش‌های مختلف توسعه‌ای نداشته و متاسفانه این شهرستان توسعه صنعتی ندارد.

وی افزود: رتبه صنعتی این شهرستان در استان ششم است و باید مدیران استانی به توسعه صنعتی این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده است، گفت: کمترین تسهیلات بانکی را این شهرستان دریافت می‌کند.

کد خبر 5250264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha