۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵

امسال؛

۵ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد یزد اعطا شد

۵ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد یزد اعطا شد

یزدـ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: در سه ماه نخست امسال، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

امیر زین‌العابدین قمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با هدف توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده انجام می‌شود، اظهار داشت: طی سه‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶، بانک‌های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا شد.

وی افزود: طی این مدت ۳۱۸ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، زنبورداری، خدمات، صنایع دستی و صنعتی در قالب طرح‌های توان‌افزایی، خودکفایی و کارانگیزی برای نیازمندان استان یزد ایجاد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه در سه‌ماهه نخست امسال ۳۲ مورد کاریابی نیز برای مددجویان متقاضی اشتغال انجام شد، تصریح کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری با فعالان کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی ازجمله راهبردهای مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی یادآور شد: امسال ۵ هزار فرصت شغلی با اعطای ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان استان یزد ایجاد می‌شود.

کد خبر 5250963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha