۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد؛

قرمز شدن قم از نظر کرونایی در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی

قرمز شدن قم از نظر کرونایی در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی

قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه سلامتی همشهریان برای ما اهمیت ویژه دارد، گفت: تمام تلاش خود را برای کم شدن آسیب موج بعدی کرونا در استان انجام می دهیم تا رنگ کرونایی قم قرمز نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه دستورات بهداشتی در بین مردم در محیط‌های مختلف باید با دقت اجرایی و انجام شود، گفت: اولویت اصلی من و همکارانم در استان، حفظ سلامتی همشهریان خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به ویژگی‌های ویروس در حال چرخش در کشور، افزود: چرخش اصلی بیماری کرونا در این ایام بیشتر مربوط به ویروس دلتا است که سرایت بسیار بالایی دارد و لازم است شیوه‌نامه‌های بهداشتی به درستی و دقیق اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته شاهد اوج‌گیری مجدد کووید ۱۹ در استان بودیم، ادامه داد: در روزهای گذشته بستری روزانه ما به حدود ۶۰ نفر رسیده است که ادامه این روند، منجر به تبدیل شدن رنگ کرونایی قم به رنگ قرمز است.

قدیر اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان قم را حفظ سلامتی مردم عنوان و گفت: تمام تلاش ما این است که شاهد موج بزرگی نباشیم و کمترین آسیب برای سلامت مردم و اقتصاد ایجاد شود.

کد خبر 5251071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha