۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از ۴۰۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اهدا شده است

بیش از ۴۰۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اهدا شده است

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان کرمانشاه بیش از چهار هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان پناه بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان گیلانغرب که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: زلزله سال ۹۶ در سرپل ذهاب استان کرمانشاه مشکلات متعددی در حوزه آموزش به وجود آورد زیرا بسیاری از مدارس و کلاس‌های درس تخریب شدند.

وی افزود: از زمان وقوع زلزله لحظه‌ای فرایند آموزش در استان کرمانشاه متوقف نشد و در سه شیفت کاری در مناطق زلزله کلاس‌های درس به صورت‌های مختلف برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله در بحث بازسازی مدارس یک تحول بزرگ در استان کرمانشاه شکل گرفت و بعد از گذشت یک هزار و ۲۰۰ روز، یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس در استان کرمانشاه ساخته شد و سرانه فضای آموزشی کرمانشاه از ۵.۷ به ۶‌.۳ ارتقا یافته است.

یزدان پناه با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ بیان کرد: در اسفند سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش استان کرمانشاه اقدام به راه اندازی استودیو آموزشی کرد که با استقبال دانش آموزان همراه شد.

وی با بیان اهدا بیش از چهار هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی و سایر دستگاه‌ها و خیرین نیکوکار استان کرمانشاه بیش از چهار هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان کرمانشاه اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: شبکه آموزش مجازی شاد یک فرصت ویژه برای آموزش و پرورش کشور به وجود آورده که باید بعد از پایان کرونا استمرار پیدا کند.

کد خبر 5251289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha