۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۶

رونمایی از ۶ کتاب شاعران خمینی شهری

رونمایی از ۶ کتاب شاعران خمینی شهری

خمینی شهر - در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگر خمینی شهری، ۶ کتاب از شاعران این شهرستان نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگر خمینی شهری، ۶ اثر شاعران شهرستان نیز رونمایی شد.

نصرالله امینی در این مراسم که در جمع فرهنگیان شهرستان خمینی شهر برگزار شد، اظهار داشت: اهل قلم به نوعی افکار طبیعت و آفریده‌های پروردگار را به منصه ظهور می‌رسانند و برای دیگران به یادگار می‌گذارند و چراغی فرا روی دیگران روشن می‌نمایند.

وی با بیان این مطلب که به شغل شریف معلمی مشغول بوده و سالیان طولانی به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیاری پرداخته است، افزود: پاسداشت افرادی که در زمینه‌های مختلف تلاش کرده و شهر را به پیشرفت و تعالی رسانده اند، امری پسندیده است.

در ادامه این مراسم اصغر حاج حیدری شهردار خمینی شهر نکوداشت استاد امینی را کاری ماندگار خواند و ابراز کرد: این پژوهشگر خمینی شهری در نامگذاری میادین و خیابان‌ها کمک‌های فراوانی به شهرداری و شورای اسلامی شهر خمینی شهر کرده است.

گفتنی است در پایان این آئین از پژوهشگر خمینی شهری، استاد نصرالله امینی تجلیل به عمل آمد و از ۶ کتاب شعر با نامهای رو در رو از سعید ایران نژاد، زخم لبخند از خانم صرامی، دیوان صبور صبح فردا اثر فتح الله حدادیان، اردیبهشت و باران از غلامرضا مهدی پور، اصفهان بی تو اثر حسین حاج هاشمی، به غمسرای دل من گلاب می‌گیرند اثر حسینعلی شفیعی رو نمایی شد.

کد خبر 5251438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha