۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

استاندار قم مطرح کرد؛

لزوم حمایت از واحدهای احیا شده جهت توسعه صنعتی استان قم

لزوم حمایت از واحدهای احیا شده جهت توسعه صنعتی استان قم

قم- استاندار قم با اشاره به ضرورت راه اندازی واحد های راکد گفت: واحدهای احیا شده جهت توسعه نیازمند حمایت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست صبح سه شنبه در بازدیدهای سه‌شنبه‌های اقتصادی با اشاره به لزوم راه اندازی واحدهای راکد گفت: باید واحدهایی را افتتاح کنیم که علاوه بر اینکه ظرفیت اشتغال استان را افزایش می‌دهند باعث توسعه تولید هم شوند.

استاندار قم تصریح کرد: واحدهای تولیدی در رابطه با سیاست‌های حمایتی در بحث بیمه و بانکی مشکلاتی داشتند که در همین جلسه تصمیم گرفته شد با مساعدت نهادهای ذی‌ربط مشکلات آنان حل گردد.

وی افزود: واحدهای صنعتی در بخش نقدینگی و اهدای تسهیلات نیازمند حمایت هستند که ستاد تسهیلات این حمایت‌ها را انجام خواهد داد.

بهرام سرمست در ادامه گفت: به واحدهای موفق در زمینه توسعه که طرح توسعه ارائه دهند، به اقتضای طرح توسعه، زمین در اختیارشان قرار می‌گیرد.

استاندار قم درباره رفع موانع تولید افزود: بعضی واحدها هستند که به لحاظ ثبت سفارش و تعهدهای ارزی مشکلاتی دارند که مشکل این واحدها از وزارت خانه و ارتباطی که بین تولیدکننده و مراجع صدور این مجوزها برقرار می‌کنیم رفع می‌شود.

وی با اشاره به تشویق تولیدکنندگان گفت: استانداری به صورت میدانی و عملیاتی در کنار تولیدکنندگان است.

بهرام سرمست با اشاره به قانون جلب سرمایه گذاران خارجی ادامه داد: قانون جلب سرمایه گذاران خارجی مشخص است و در استان هم ما برنامه‌هایی وجود دارد و بعضی از فرصت‌های سرمایه گذاری مشخص شده است و به صورت مجوزهای بی نام در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است و به اقتضای ملاحظاتی که صورت می‌گیرد، مرکز جذب خدمات سرمایه گذاری، تسهیلات را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.

کد خبر 5251747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha