۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷

تبعیض در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اراک را متوقف کنید

تبعیض در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اراک را متوقف کنید

اراک- جمعی از کارکنان شهرداری اراک در اعتراض به تبعیض در تغییر وضعیت نیروهای قراردادی این مجموعه بیانیه اعتراضی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از کارکنان شهرداری اراک در اعتراض به تبعیض در تغییر وضعیت برخی کارکنان قراردادی به مستخدم موقت و شرکتی با قرارداد مستقیم بیانیه‌ای صادر کردند. در متن این بیانیه آمده است: با توجه به مجوز صادره از استانداری مرکزی مبنی بر تغییر وضعیت برخی از کارکنان قراردادی به مستخدم موقت و شرکتی با قرارداد مستقیم با توجه به تعیین شاخص‌های ارزیابی و اولویت سنجی مسئولین وقت شهرداری با نظر سرپرست وقت بدون در نظر گرفتن هیچ اولویت و شاخصه خاصی صرفاً با توجه به روابط شخصی خودشان و عنایت به مسائل حاشیه‌ای مثل شرکت در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت و با ارتباطات دوستانه و خانوادگی بیشتر افراد را در لیست تبدیل وضعیت قرار دادند و حذف مابقی نیز صرفاً به علت اختلافات شخصی و امثال این موارد بوده که تماماً به مصداق قابل ذکر است.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با اژدهای هفت سر فساد، تاکید شده است: سوال اینجاست که بین یک لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری تخصصی در شهرداری با فرد دیگری در همان اداره چه تفاوتی است که شخصی با مدرک لیسانس با ۳ سال سابقه کار صرفاً به دلیل وابستگی به آقایان بدون داشتن مسئولیت در سیستم شهرداری در لیست تبدیل وضعیت قرار می‌گیرد اما افرادی با داشتن ۱۰ سال سابقه و داشتن مسئولیت در سیستم فعلی به دلایل ذکر شده از لیست حذف می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما فقط خواهان رفع تبعیض بین کارکنان شهرداری و نیز خواستار اجرای سریع‌تر طرح تبدیل وضعیت هستیم البته نه طرحی مانند این طرح که طرح تبدیل وضعیت دوستان مسئولان وقت شهرداری است.

گفتنی است در پایان این بیانیه با اشاره به تغییر و تحولات شورای شهر در ماه آینده از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اراک خواسته شده در راستای ممانعت از هر گونه تبعیض در مورد توقف روال مذکور ورود جدی داشته باشند.

کد خبر 5251799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      شما بفرمایید در چه جایگاهی تبعیض وجود ندارد؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!