۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰

یک شاعر آئینی استان همدان:

وضعیت اهالی شعر و ادبیات در استان همدان مطلوب نیست

وضعیت اهالی شعر و ادبیات در استان همدان مطلوب نیست

همدان_یک شاعر آئینی گفت: شرایط شعر و اهالی شعر و ادب در همدان چندان مطلوب نیست و شعر همدان نیازمند یک بزرگ‌تر است تا بتواند شرایط را ساماندهی کند.

احسان نرگسی شاعر آئینی استان همدان به مناسبت فرارسیدن روز قلم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قلم، نعمت بزرگی از طرف پروردگار است و اگر قلم نبود، ملک و دین استوار نمی‌شد و زندگیِ شایسته بوجود نمی‌آمد و من نیز به نوبه‌ی خود روز قلم را به شاعران و نویسندگان و قلم به دست‌های عزیز تبریک می گویم.

وی با اشاره به تأثیر همه گیری شیوع ویروس کرونا بر زندگی عموم افراد، ادامه داد: کرونا زندگی بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داده است و شاعران نیز از این امر مستثنی نیستند و دیگر شاهد سفرهای پی در پی استانی برای حضور در جشنواره‌های مختلف نیستیم و امیدوارم با ریشه کن شدن این ویروس دوباره به روزهای خوب شعر و شاعری برگردیم.

نرگسی در خصوص برنامه‌های آتی خود نیز تشریح کرد: بنده بیشتر در ایام اخیر در حوزه‌ی شعر آئینی و همکاری با مداحان اهل بیت فعالیت می‌نمایم و اگر مشکلی پیش نیاید امیدوارم اولین کتاب خود را در روزهای آتی به چاپ می‌رسانم.

این شاعر آئینی استان همدان در انتها با انتقاد به وضعیت شعر، خصوصاً شعر آئینی در استان گفت: در شهر حتی یک جلسه‌ی شعر که علاقه مندان به آن مراجعه کنند و آثار خود را ارائه دهند وجود ندارد و همین موضوع باعث دلسردی و عدم فعالیت بسیاری از شاعران شده است به همین علت بنده فکر می‌کنم شهر همدان نیازمند یک بزرگ‌تر در عرصه شعر می‌باشد تا به اوضاع آن سروسامانی بدهد.

کد خبر 5252105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha