۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۲

فرماندار شهرستان گچساران عنوان کرد؛

اجرای محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان گچساران

اجرای محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان گچساران

گچساران- فرماندار شهرستان گچساران گفت: محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان گچساران، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اتابک عصر سه شنبه در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای این شهرستان افزود: بر اساس محدودیت‌های اعلام شده، همه مشاغل گروه سه و چهار، شامل استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه‌ها، سینما، تئاتر، مهد کودک‌ها، باغ وحش، مراکز تفریحی و گیم نت‌ها با حضور حداکثر ۱۰ نفر فعالیت کنند.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا و روند افزایشی تعداد مبتلایان به این بیماری، وضعیت شهرستان گچساران قرمز اعلام شد.

اتابک تصریح کرد: مشاغل گروه یک و دو نیز می‌توانند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده و در صورت رعایت نکردن دستور العملهای بهداشتی و محدودیت‌ها تعطیل می‌شوند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان گچساران با همکاری مسئولان مراکز روستایی به نمونه گیری مردم و رهگیری و رعایت قرنطینه خانگی بیماران در روستاها اقدام کنند.

اتابک اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در برخی صنوف اعم از دفاتر پیشخوان و بانک‌ها نظارت بیشتری توسط گشتهای مشترک انجام شود و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراسم تدفین در آرامستان‌ها، شهرداری گچساران اقدامات کنترلی انجام مراسمات را انجام دهد.

کد خبر 5252257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha