۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷

رئیسی در دیدار معاون فناوری رئیس‌‎جمهور:

یکی از شروط همکاری با دولت اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است

یکی از شروط همکاری با دولت اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است

رئیس‌جمهور منتخب با تأکید بر اینکه با تمام وجود از جریان علمی کشور حمایت می‌کنم، گفت: یکی از شروط همکاری با دولت آینده اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ستاری در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات مجموعه متبوع خود به ویژه در حوزه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و گزارش وی گفت: کل نظام اداری و حکمرانی کشور باید پشتیبان توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند تا گرایش فناورانه و دانش‌بنیان به همه بخش‌های مختلف کشور از صنایع، معادن و کشاورزی و سایر بخش‌ها تسری یابد.

رئیس‌جمهور منتخب اضافه کرد: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند از همه فعالان بخش‌ها و بنگاه‌های دانش‌بنیان حمایت مالی و حقوقی به عمل آورده، موانع و مشکلات پیش روی فعالیت‌های دانش‌بنیان را برطرف کرده و به طور جدی از واردات محصولات مشابه تولیدات این شرکت‌ها جلوگیری کند.

رئیسی با تأکید بر اینکه با تمام وجود از جریان علمی کشور حمایت می‌کنم و یکی از شروط همکاری با دولت آینده اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است، اظهار داشت: تمام اعضای دولت باید نسبت به حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان جدیت داشته باشند تا به همگان نشان دهیم که اراده کشور بر رشد شتابان علمی است.

کد خبر 5252286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha