۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۹:۳۰

تشکیل کمیسیون پزشکی برای بررسی وضعیت بانوی المپیکی وزنه‌بردار

تشکیل کمیسیون پزشکی برای بررسی وضعیت بانوی المپیکی وزنه‌بردار

کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی امروز در حضور بانوی المپیکی وزنه برداری، وضعیت این ورزشکار را برای اعزام به بازی های المپیک بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا جهانفکریان وزنه بردار ۸۷+ کیلوگرم کشورمان در حالی با انصراف یکی از رقیبان خود صاحب سهمیه حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد که به دلیل جراحی و طی کردن دوره نقاهت، شرایط مبهمی برای اعزام به این بازی ها دارد.

این مسئله قرار است امروز چهارشنبه در کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور متخصصان مربوطه مورد ارزیابی قرار بگیرد. در این نشست که خودِ پریسا جهانفکریان هم در آن حضور خواهد داشت وضعیت آسیب دیدگی او و جراحی که داشته به صورت تخصصی ارزیابی می شود تا بر اساس نظر پزشکان و متخصصان مربوطه، تصمیم نهایی برای اعزام او گرفته شود.

جهانفکریان شصت و هشتمین ورزشکار ایرانی بود که سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورد. پیش از ۶۷ ورزشکار از دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تیروکمان، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، بوکس، تنیس روی میز، قایقرانی، وزنه برداری، شنا، بدمینتون، والیبال و بسکتبال صاحب سهمیه شده بودند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا ۱۷ مردادماه در توکیو برگزار می شود.

کد خبر 5252438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha