۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد؛

هم افزایی ارکان نظام و رسانه ها برای تحقق منویات رهبری

هم افزایی ارکان نظام و رسانه ها برای تحقق منویات رهبری

شیراز - فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: تمامی ارکان نظام و رسانه ها باید با هم افزایی، زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری را در استان و کشور فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با خبرنگار بیان کرد: یکی از وظایفی که بر عهده خبرنگاران است معرفی و تبیین جایگاه رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای گره گشایی از مردم و مشکلات است.

وی اضافه کرد: با توجه به رسالتی که بر عهده تمامی رسانه‌ها است از این رو باید جایگاه هر رسانه تبیین و تشریح شود تا زمینه افزایش همکاری میان دستگاه‌های مختلف فراهم شود.

بوعلی ادامه داد: رسانه‌های مختلف استان می‌توانند با شناخت مشکلات جامعه و ارائه راهکار نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات ای جامعه داشته باشند این در حالی است که زمانی می‌توان به دنبال برطرف کردن مشکلات جامعه بود که نگاه حاکم بر رسانه‌ها نگاه مساعدت و همکاری باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: به جای اینکه به دنبال مچ گیری از مسئولین بود باید با دست گیری زمینه برطرف کردن مشکل فراهم شود لازم به یادآوری است که در کنار برطرف کردن مشکلات و هم افزایی، باید مردم و همچنین مسئولین را تشویق نمود تا با انجام فعالیت‌های اجتماعی مشکلات کشور را برطرف کنند

او ادامه داد: باید با مردم صریح و شفاف صحبت کرد و باید شرایط در جامعه به گونه‌ای نباشد که بیان مشکلات منجر به برطرف شدن آن مشکل گردد برخی از افراد می‌کوشند تا با مطرح کردن مشکلات اجتماعی زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند از این رو رسانه‌ها بایستی نقش آفرینی کرده و اجازه تشویش اذهان عمومی را ندهند.

وی تاکید کرد: رسانه و نیروهای نظامی و انتظامی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و باید از این ظرفیت استفاده نمود تا پس از بررسی مشکلات جامعه و ارائه راهکار نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام لازم به تاکید است که باید نگاه تمامی ارکان نظام این گونه باشد که مشکلات باید برطرف شوند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: مجموعه سپاه در استان فارس در راستای رسالت اجتماعی که دارد در تلاش است تا نسبت به هم افزایی با تمامی دولت‌ها اقدام کند زیرا با توجه به مسئولیت سپاه هر جا کمکی از این نهاد در راستای گره‌گشایی از مردم وجود داشته باشد حضور خواهد یافت.

کد خبر 5252776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha