۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۷

امام جمعه کرمانشاه:

شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد

شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اظهار کرد: بنا بر فرمایشات امام راحل دولت تاجر مناسبی نبوده و کار اصلی دولت در مسائل اقتصادی نظارت و نه ورود مستقیم به این مسائل است.

وی با تاکید بر لزوم رفع فوری مشکلات مردم، افزود: شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد و اینگونه مردم مشکل اقتصادی پیدا نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید مشکلات روزمره مردم از جمله قطعی‌های آب و برق پیش از اعمال آن مدیریت می‌شد، گفت: باید کارفرمایان فعالیت کرده و مسئولین بر این فعالیت از دور نظارت می‌کردند، تا بسیاری از مشکلات کنونی ایجاد نمی‌شد.

علما افزود: فعالیت و خدمات گسترده صنوف و کارفرمایان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود است‌.

وی تصریح کرد: وجود امید و نشاط در سطح جامعه ضروری بوده و حتی با وجود تمامی مشکلات نباید دلسرد شد، لذا باید فعالیت اهالی صنعت و معدن افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری ۲۵ سال نامگذاری سال‌ها را هدفمند با عناوین اقتصادی انتخاب کردند که این موضوع بیانگر اهمیت ویژه فعالیت‌های اقتصادی در ایران است.

کد خبر 5253042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha