۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

ادامه مشکلات نماینده فوتبال ایذه؛

میزبانی‌های سپاهان ایذه از رقبا در زمین بی‌طرف

میزبانی‌های سپاهان ایذه از رقبا در زمین بی‌طرف

ایذه - تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در اهواز و زمین بی‌طرف از رقبای خود میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق روال هفته‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه تنها نماینده خوزستان در مسابقات لیگ دسته سوم کشور در زمین بی‌طرف از رقیبان خود میزبانی می‌کند.

به دلیل رفع نشدن ایرادات استادیوم ایذه شاهد برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در شهر اهواز هستیم و این موضوع باعث گلایه کادر فنی و مدیریتی این باشگاه و علاقه‌مندان به فوتبال شهر ایذه شده است.

«مجید صیدالی» مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به دلیل بی‌مهری مسئولان نسبت به تنها نماینده شهرستان مجبور هستیم که برای برگزاری مسابقات به مرکز استان سفر کنیم.

وی ادامه داد: برای هر سفر و برگزاری مسابقه که آن را در لیگ دسته سوم کشور انجام می‌دهیم، هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنیم و خطرات جاده را به جان می‌خریم تا به محل برگزاری مسابقه برسیم.

صیدالی با بیان اینکه جوانان تنها به دلیل عشق و علاقه به فوتبال همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند، افزود: امید است که هرچه سریع‌تر مشکل نور استادیوم تختی ایذه را برطرف شود تا مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم.

«یعقوب سلحشور» سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هنوز نور ورزشگاه درست نشده است، بیان کرد: معلوم نیست چرا بعد از گذشت یک سال هنوز این مشکل حل نشده است و شهرستان ایذه و استان خوزستان درگیر خرید ۳۰ عدد نورافکن برای استادیوم تختی ایذه هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل مالی داریم و هنوز نتوانسته‌ایم برای بازیکنان یک جفت کفش تهیه کنیم، اظهار کرد: ما اطلاع کامل داریم که از سوی اداره ورزش استان کمک‌های میلیاردی به تیم‌های لیگ دسته یک و لیگ دسته دو شده است و ما نیز نماینده استان خوزستان در لیگ دسته سه کشور هستیم و انتظار داریم که نماینده شهرستان به این موضوع ورود کند.

سرمربی سپاهان نوین ایذه تصریح کرد: سطح بازی‌ها خیلی پیشرفت کرده است و تیم‌ها خیلی قوی هستند و هفت تیم رقیب در گروه ما از امکانات و منابع مالی قوی برخوردار هستند و این کار ما را در ادامه راه سخت خواهد کرد.

کد خبر 5253567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha