۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی:

مسابقات پرس سینه قهرمانی خراسان رضوی در درگز پایان یافت

مسابقات پرس سینه قهرمانی خراسان رضوی در درگز پایان یافت

مشهد ـ رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی با معرفی تیم‌های برتر در درگز به کار خود پایان داد.

سروش پورآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان این‌که محدودیت‌های کرونایی برگزاری مسابقات ورزشی در خراسان رضوی را با موانعی مواجه کرد، اظهار کرد: پس از برگزاری رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی استان، رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان نیز برگزار شد.

وی به میزبانی شهرستان درگز از این دوره از رقابت‌های استانی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای توانمندسازی شهرستان‌ها و ایجاد نشاط و هیجان رقابت رشته‌های مختلف ورزشی در همه نقاط استان، شهرستان درگز به‌عنوان میزبان این دوره از رقابت‌های پرس سینه انتخاب شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اضافه کرد: رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت کامل تمهیدات ابلاغی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.

وی با بیان این‌که این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۱۳ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، خاطرنشان کرد: تیم‌های هیأت بدنسازی و پرورش اندام درگز، سبزوار، قوچان، جغتای، چناران، مه ولات، خواف، باشگاه المپیک مشهد، باشگاه رضویان مشهد، باشگاه گام برتر مشهد، باشگاه بزرگمهر جوان و باشگاه عصر بدن سنگان، تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های سال جاری بودند.

پورآزاد به بیان نتایج این رقابت‌ها پرداخت و گفت: هیأت بدنسازی و پرورش اندام قوچان، درگز و باشگاه رضویان مشهد در رده بزرگسالان، تیم‌های هیأت جغتای، درگز و بزرگمهر جوان در رده جوانان، هیأت‌های قوچان، درگز و مه ولات در رده نوجوانان و تیم‌های هیأت قوچان، درگز و باشگاه عصر بدن سنگان در رده پیشکسوتان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

کد خبر 5254539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha