۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

برنامه تابستانی جدید در رادیو سلامت/ پرونده خشمگین ها گشوده شد

برنامه تابستانی جدید در رادیو سلامت/ پرونده خشمگین ها گشوده شد

پخش برنامه «سلامت تا چهارده صفر چهار» و «۹۹ درجه» از رادیو سلامت ۲ خبر از این شبکه رادیویی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، لعیا باستانی مدیر گروه بهداشت روان رادیو سلامت درباره برنامه جدید این گروه گفت: پخش برنامه «سلامت تا چهارده صفر چهار» از روز ۱۹ تیر آعاز شد، هدف برنامه طراحی نقشه راه برای حوزه سلامت در دولت جدید است و با اجرای مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر برنامه از مهمانانی دعوت می شود تا بر اساس اولویت های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند. مهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهند بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا کنیم.

تهیه کنندگی این برنامه به عهده مرتضی میلانی است، روز دوشنبه ۲۱ تیر به موضوع عدالت در سلامت می پردازیم. این برنامه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۱:۴۰ روانه آنتن رادیو سلامت می شود و روزهای یکشنبه و سه شنبه هم تکرار برنامه در همین ساعت خواهد بود.

پرونده یک مرد معتاد در رادیو

برنامه «۹۹ درجه» پنجشنبه این هفته ساعت ۱۴ به بررسی پرونده قضایی مرد معتادی اختصاص دارد که به دلیل پرخاشگری ناشی از کنترل خشم در زندان به سر می برد.

این برنامه در قالب مجله ای با محوریت مدیریت خشم در گروه بهداشت و روان رادیو سلامت تولید و روانه آنتن می شود. در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می شوند و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه علت شناسی نیز می شود.

در برنامه روز پنجشنبه ۲۴ تیر پرونده مرد معتادی بررسی می شود که به دلیل اعتیاد و پرخاشگری به خانواده اش آسیب زده است. در این برنامه لادن فتی (روانشناس و مشاور خانواده) و مهرنوش دارینی (روانپزشک) حضور دارند و ضمن بررسی پرونده به شنوندگان آموزش می دهند که چطور خشم خودشان را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

کد خبر 5255407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha