۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی اعلام کرد؛

سازماندهی و بکارگیری بیش از ۶۶۰ نفر از نخبگان جوان استان مرکزی

سازماندهی و بکارگیری بیش از ۶۶۰ نفر از نخبگان جوان استان مرکزی

اراک- دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی گفت: این مجمع با سازماندهی بیش از ۶۶۰ نفر از نخبگان جوان در استان مرکزی تشکیل شده است و به صورت میدانی به احصا مسائل و ظرفیتهای استان می‌پردازد.

محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در بهمن ماه ۹۹ اظهار کرد: اولین نشست این مجمع با حضور رئیس مرکز پژوهش‌ها، رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع نظام مسائل کشور در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی در بهمن سال گذشته تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با رویکرد نظارت میدانی و استفاده از ظرفیت نخبگان جوان فعالیت می‌کند، افزود: هدف اصلی این مجمع تحقق و عینیت بخشی به بیانیه گام دوم و تأکیدات رهبری انقلاب در بحث نقش جوانان و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای آینده کشور است.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان مرکزی بیان کرد: ۱۰ کارگروه تخصصی آموزش، اقتصادی، بهداشت، انرژی، عمران، صنایع و معادن، حقوقی و کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی مجمع کار خود را آغاز کرده‌اند و به ترتیب داریوش خواجوی، علی یونسی، ثریا پازوکی، داود ترکمان، مجتبی غفارزادگان، مهرداد علیمحمدی، حمیدرضا نومرادی، بهبود خزروی عباس خسروانی و سالار جیریایی به عنوان دبیران این کارگروه‌ها در استان معرفی شده‌اند.

به گفته وی، محمد شیرازی نیز مسئولیت هماهنگی امور مجمع استان مرکزی را به عهده خواهد داشت.

مرادی تصریح کرد: شبکه مجمع مشورتی نظام مسائل در استان مرکزی شامل بیش از ۶۶۰ نفر از نخبگان جوان است و بر همین اساس کارگروه‌های ۱۰ گانه شهرستانی نیز در اغلب شهرستان‌های استان تشکیل شده‌اند و شبکه ۵۱ نفره مجمع هر شهرستان در حال تکمیل است.

وی تأکید کرد: این شبکه نخبگانی مسئولیت احصا میدانی، تحلیل، ارزیابی و اولویت بندی مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های استان را بر عهده دارد و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز پشتیبانی علمی این طرح را عهده دار است.

کد خبر 5256194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha