۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶

معاون مشارکت سازمان بهزیستی استان کردستان خبر داد؛

واگذاری ۱۰۱ واحد به مددجویان و معلولین کردستانی در هفته بهزیستی

واگذاری ۱۰۱ واحد به مددجویان و معلولین کردستانی در هفته بهزیستی

سنندج-معاون مشارکت سازمان بهزیستی استان کردستان گفت: ۱۰۱ واحد در هفته بهزیستی به مددجویان و معلولین واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رسولی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۶۵۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان در دست احداث است و ۱۰۱ واحد نیز در هفته بهزیستی به مددجویان و معلولین واگذار می‌شود.


وی به اشتغال دو هزار و ۲۰۷ نفر مددجوی سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۸۰۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.


محسن شجاعی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان کردستان، نیز گفت: در ۱۵ مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، سازمان بهزیستی استان از ۱۵۰ کودک کردستانی حمایت می‌کند.


وی افزود: همچنین از ۱۷۵ کودک مددجو که توسط بستگان نگهداری می‌شوند حمایت شده است.


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان کردستان، بیان کرد: سازمان بهزیستی پاسخگوی بیش از هشت هزار تلفن مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی، مددکاری و روانشناسی بوده است و در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز به بیش از دو هزار نفر به واسطه خودروی خدمات اجتماعی سیار و پایگاه‌ها خدمت ارائه شده است.


وی با اشاره به نگهداری زنان و دختران در معرض خشونت اجتماعی، ذکر کرد: به پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش از جمله به زنان و کودکان حمایت ویژه شده است.


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان کردستان، به فعالیت ۲۵ گروه همیار زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: اقدامات مؤثری در راستای اشتغال زنان انجام شده است و این مهم با همکاری دیگر نهادها در استان در حال پیگیری است.

کد خبر 5257124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha