۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

اجرای طرح امنیت اجتماعی در مشهد/ دستگیری ۷۵ سارق و شرور

اجرای طرح امنیت اجتماعی در مشهد/ دستگیری ۷۵ سارق و شرور

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در روز اول اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد، ۷۵ سارق و شرور دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین دهقان‌پور ظهر سه‌شنبه در مراسم «طرح ارتقای امنیت اجتماعی» مشهد، در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این طرح با هدف تأمین امنیت اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: پلیس برای تأمین امنیت مردم طرح‌های بسیاری در دست اقدام دارد.

وی، برخورد با دارندگان سلاح گرم و مهمات، دستگیری سارقین و زورگیران و جمع‌آوری اراذل و اوباش را از جمله طرح‌های پلیس مشهد برای ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات حائز همچون تخریب، شرارت، درگیری‌ها و نزاع‌های دسته جمعی با سلاح گرم و سرد در روزهای گذشته رخ داد که سبب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای برقراری امنیت در مشهد شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس با بیان این‌که تعدادی از مجرمان دستگیر و تعدادی متواری شدند که تحت تعقیب قضائی و انتظامی قرار دارند، گفت: در راستای تأمین امنیت و اجرای طرح امنیت اجتماعی، برخورد و مبارزه با اراذل و اوباش و افراد شرور و سارقین خیابانی از ساعت ۵ بامداد امروز آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه داشت.

وی به شناسایی و هدف‌گذاری مناطق استقرار اشرار و ناامن کنندگان امنیت اجتماعی اشاره و بیان کرد: این مناطق توسط پاسگاه‌های سطح شهر و کلانتری‌ها هدف‌گذاری و شناسایی شدند و افراد شرور و مجرمان دستگیر شده را به مراجع قضائی تحویل دادند.

دهقان‌پور تصریح کرد: قداره به‌دستان، کسانی که سلاح گرم و سرد حمل می‌کنند و امنیت مردم را با مخاطره مواجه می‌کنند، یقین بدانند پلیس به محض حضور در صحنه، برخورد قاطعی با آنان انجام خواهد داد، پلیس مصمم به تأمین آرامش، آسایش و تأمین امنیت روحی، روانی و اجتماعی مردم است.

وی با بیان این‌که در روز اول اجرای این طرح، ۷۵ سارق و شرور دستگیر شدند، یادآور شد: این طرح بیشتر حاشیه شهر مشهد و محل سکونت مجرمان را هدف اجرای طرح قرار داد.

کد خبر 5257300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha