۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲

نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس:

امکانات و اعتبارات ورزشی باید عادلانه و متوازن توزیع شود

امکانات و اعتبارات ورزشی باید عادلانه و متوازن توزیع شود

همدان_ نماینده منتخب مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع کمبود فضا و امکانات ورزشی در شهرها و روستاهای بهار و کبودرآهنگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح اله توسلی، بعدازظهر چهارشنبه در ارتباط تصویری با آئین رونمایی سایت کمپ تیم‌های ملی در همدان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛ استاندار و مسئولان استانی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم وجود ظرفیت‌های بسیار در رشته‌های مختلف ورزش از جمله کبدی، جودو، کشتی، موتور سواری، ورزشهای رزمی و غیره امکانات مناسب در سطح استان توزیع نشده و حتی مراکز شهرستان‌ها فاقد امکانات مناسب هستند و فراهم کردن امکانات ورزشی یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت ورزش در روستاهاست.

وی گفت: امیدواریم مسئولان ورزش توجه کنند استعدادهایی در روستاها هستند که اگر شرایط فراهم شود می‌توانند در سطح ملی و بین المللی افتخار آفرینی برای کشور داشته باشند.

توسلی ادامه داد: کمبود فضاها و امکانات ورزشی به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در روستاهای شهرستان بهار و کبودراهنگ به شمار می‌رود و به وضوح می‌توان این مشکل و تأثیر مستقیم آن را بر مهاجرت به شهرها مشاهده کرد.

نماینده منتخب مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان ورزش نگاه متعادل در این حوزه به شهرستان‌ها و روستاها داشته باشند، گفت: نمی‌توانیم وضعیت روستاها را نبینیم؛ مردم این روستاها همان کسانی هستند که در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و خواهند داشت و باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش روستایی ظرفیت‌های ورزش روستایی را به منصه ظهور رساند و پاسخ مناسبی به این مردم عزیز داد.

وی ادامه داد: اکنون ورزش تنها ورزش نیست بلکه شامل همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و حوزه سلامت می‌شود و لازم است مسئولان در حوزه ورزش به تبعات بیکاری در روستاها و فقدان امکانات ورزشی توجه کنند.

در ادامه این همایش تقوی معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و استاندار همدان با تأیید سخنان نماینده بهار و کبودراهنگ از مسئولان ذیربط خواست توجه ویژه ای به ورزش شهرستان‌ها و روستاها داشته باشند.

کد خبر 5258133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha