۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

باید کم‌توجهی به حوزه فرهنگ در دولت آینده رفع شود

باید کم‌توجهی به حوزه فرهنگ در دولت آینده رفع شود

بجنورد- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به غفلت از حوزه فرهنگ طی سال‌های اخیر، گفت: امید داریم برخی کم توجهی‌ها نسبت به حوزه فرهنگ با استقرار دولت انقلابی رفع شود.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر در بجنورد اظهار کرد: آمادگی برای تعظیم شعائر اسلامی از وظایف دستگاه تبلیغی است که با سازماندهی مجموعه‌های مردمی محقق می‌شود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مانند سال گذشته با همکاری هیأت مذهبی و مساجد و با هماهنگی ستاد کرونا برنامه‌های مذهبی ایام محرم برگزار خواهد شد و امیدواریم محرمی سرشار از عقلانیت و حماسه را تجربه کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اختصاصی اعیاد پیش رو، افزود: طرح «مائده غدیر» در عید غدیر برگزار خواهد شد و تقریباً نیمی از مردم کشور اطعام خواهند شد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به غفلت از حوزه فرهنگ در طی سال‌های اخیر، گفت: امید داریم برخی کم توجهی‌ها نسبت به حوزه فرهنگ با استقرار دولت انقلابی آینده رفع شود و شاهد تحول فرهنگی باشیم.

وی در انتها گفت: توجه رئیس جمهور منتخب به حوزه‌های فرهنگی مشهود است لذا سازمان تبلیغات اسلامی پیشنهاداتی آماده کرده که پس از مشخص شدن وزرا مربوطه ارائه خواهد داد.

کد خبر 5258982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha