۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

فیلم کوتاه«قرمز کوچک، آبی بزرگ» به دو جشنواره بین المللی راه یافت

فیلم کوتاه«قرمز کوچک، آبی بزرگ» به دو جشنواره بین المللی راه یافت

قشم - فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به دوازدهمین دوره فستیوال بین المللی فیلم مترو سِئول (کره جنوبی)و نوزدهمین دوره فستیوال One Shot ارمنستان راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه داستانی«قرمز کوچک، آبی بزرگ »به کارگردانی مشترک اصغر بشارتی و سیدحامد نوبری در دو ر جدید حضور بین المللی خود به ترتیب در دوازدهمین دوره فستیوال بین المللی فیلم مترو سِئول (کره جنوبی)و نوزدهمین دوره فستیوالOne Shot ارمنستان راه پیدا کرده است.

گفتنی است که این فیلم در نخستین حضور بین المللی خود منتخب نخستین فستیوال G-Short (فیلم های ۹۰ ثانیه ای) می باشد که در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ جولای در مالزی برگزار خواهد شد.

همچنین این فیلم پیش از این و در دومین حضور بین المللی خود موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه هیات داوران از جشنواره منطقه ای «آب و انرژی» شده است.

تهیه کنندگی، تصویربرداری و صدابرداری این فیلم کوتاه توسط اصغر بشارتی صورت گرفته و سیدحامد نوبری نویسنده این اثر بوده است.

مدت زمان این فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه بوده و اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه آن توسط منصور وحدانی و امین اردانی، صداگذار، سمیر امیدوار، بازیگر و یونس دهقانی، طراحی پوستر سایر عوامل فیلم این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» با رویکرد محیط زیستی به مشکلات و بحران های ناشی از کم آبی و آثار آن بر زندگی موجودات می‌پردازد.

کد خبر 5259705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha