۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱

نوش آبادی:

دولت باید منابع مالی لازم را به تامین اجتماعی اختصاص دهد

دولت باید منابع مالی لازم را به تامین اجتماعی اختصاص دهد

ورامین- نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: مشکلات تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری را به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از اداره تأمین اجتماعی ورامین طی سخنانی گفت: وجود شهرک‌های صنعتی خیرآباد، چرمشهر، سالاریه و جوادآباد در ورامین و سایر شهرهای اطراف نشان از وجود افرا بسیار تحت پوشش تأمین اجتماعی در ورامین دارد.

وی گفت: بیش از ۱۳ هزار مستمری بگیر در شهرستان ورامین سکونت دارند و امروز خدمات تأمین اجتماعی بسیار برای جامعه اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلات تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی را اختصاص بدهد.

وی افزود: بعد از آموزش و پرورش بیشترین افراد تحت پوشش به سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و متأسفانه حقوق برخی بازنشستگان حقوق بسیار کمی دریافت می‌کنند.

نوش آبادی بیان داشت: کوچک‌ترین خلل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی می‌توان تبعات خاص خود در جامعه را داشته باشد.

کد خبر 5259709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha