۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵

در پنجمین فراخوان؛

ثبت نام درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» آغاز شد

ثبت نام درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» آغاز شد

دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۱۴۰۰ دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از امروز ۲۶ تیرماه برای گذراندن درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» به صورت مجازی ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارائه شده و پنجمین فراخوان این درس دو واحدی ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشجویان از ۲۶ تیرماه تا ۶ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای اخذ این واحد درسی اقدام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (۱۴ اسفند ۹۵) با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» را برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه می کند.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ارائه می شود.

ثبت نام دانشجویان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir انجام خواهد شد.

بر اساس تقویم آموزشی ثبت نام در روزهای ۲۶ تیر تا ۶ مرداد صورت می گیرد و کلاس مجازی ارائه درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» از ۱۰ مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی مجازی شروع می شود. این کلاس مجازی ۶ شهریورماه به پایان می رسد.

آزمون الکترونیک این درس در ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و نمرات دانشجویان به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تا پایان شهریورماه اعلام می شود.

شهریه درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان غیرشهریه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی به صورت رایگان است و سایر دانشجویان شهریه پرداز و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با احتساب ۴۰ درصد تخفیف باید ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۱۲۰ ریال (۳۵۲ هزار و ۵۱۲ تومان) بپردازند.

کد خبر 5259818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha