۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری ۲۳ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه نیروهای نظامی

برگزاری ۲۳ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه نیروهای نظامی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری ۲۳ دوره آموزشی تحت عنوان «آمادگی در برابر مخاطرات» برای یک هزار و ۲۴۷ نفر از نیروهای وظیفه پادگان های آموزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رضایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳ دوره آموزشی تحت عنوان «آمادگی در برابر مخاطرات» به مدت ۸ ساعت در مرکز آموزشی محمد رسول الله و مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۲۴۷ نفر در این کلاس ها شرکت داشته اند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۴ نفر در مرکز آموزشی محمد رسول الله و ۲۲۳ نفر در مرکز ۰۴ بیرجند آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در این دوره ها مباحث کمک های اولیه از جمله خونریزی ها، شکستگی ها، احیای قلبی و ریوی و آمادگی در برابر مخاطرات همچون سیل، زلزله، آتش سوزی و … ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی جهت آمادگی افراد در برابر مخاطرات طبیعی و انسان ساخت طراحی و توسط مربیان مجرب آموزش داده شده است، گفت: قبول شدگان می توانند گواهی نامه های آموزشی خود را در سراسر کشور از طریق سامانه مربوطه دریافت کنند.

کد خبر 5260855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha