«عصائب اهل الحق» عراق:

اشغالگران آمریکایی هیچ پناهگاه امنی در عراق ندارند

اشغالگران آمریکایی هیچ پناهگاه امنی در عراق ندارند

عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در سخنانی تأکید کرد: اشغالگران آمریکایی هیچ پناهگاه امنی در عراق ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص تداوم اشغالگری ایالات متحده آمریکا در خاک این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: درحال حاضر هیچ پناهگاه امنی برای اشغالگران آمریکایی در عراق وجود ندارد. مبارزه مقاومت عراق با نظامیان تروریست آمریکایی ادامه دارد.

این شخصیت عراقی تصریح کرد: واقعیت این است که مشکلات و معضلات سیاسی و اقتصادی در عراق توسط آمریکایی ها ایجاد شده است. گروه های مقاومت در صورت لزوم به صورت مستقیم وارد نبرد با آمریکایی ها خواهند شد.

پیش از این، «علی الموسوی» از فرماندهان حشد شعبی گفته بود: اجازه نخواهیم داد ایالات متحده آمریکا مرزهای عراق را به مرکزی برای پرورش تروریست‌های تکفیری تبدیل کند. نیروهای حشد شعبی توطئه‌های آمریکا را با شکست مواجه خواهند کرد.

روز گذشته «قاسم مصلح» فرمانده عملیات حشد شعبی در استان الانبار به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر حمله پهپادی به مواضع این گروه مقاومتی در نوار مرزی با سوریه واکنش نشان داد.

فرمانده عملیات حشد شعبی در استان الانبار در این خصوص تصریح کرد: برخلاف اخبار منتشر شده، نیروهای حشد شعبی در استان الانبار و در مرزهای با سوریه در امنیت کامل به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر، نیروهای حشد شعبی به مأموریت خود برای حفاظت و حراست از مرزها و مبارزه با تروریسم در آنجا ادامه می‌دهند. این نیروها همچنین مأموریت حفاظت از کابل‌های برق در مناطق مرزی را نیز برعهده دارند.

این فرمانده حشد شعبی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات «شیر صحراء» که توسط حشد شعبی در الانبار انجام شده است، اشاره کرد و گفت: این عملیات تا زمان برقراری کامل امنیت در استان الانبار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5261124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha