۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۸:۵۳

گزارش مهر؛

سیل جلوه گاه همدلی شد/ کمک رسانی بسیجی ها به عشایر

سیل جلوه گاه همدلی شد/ کمک رسانی بسیجی ها به عشایر

لارستان - سیل اخیر باوجودی که خسارت هایی را به مناطق شهری و روستایی وارد کرد اما جلوه گاهی برای همدلی بسیجی ها و کمک جهادی آنها به عشایر و دام های گرفتار شده در گل و لای ناشی از سیل نیز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای بسیجیان زمستان وتابستان، گرما یا بارندگی سیل یازلزله تفاوتی ندارد. در هر موقعیتی می‌توانند با حضور و ایثار و تلاش برای کمک دل هموطنانشان را گرم کنند.

این بار عشایر پس از بارندگی شدید و گرفتار شدن احشام‌شان در گل و لای شاهد جلوه‌هایی از همدلی وتلاش بسیجیان بودند.

سیل جلوه گاه همدلی شد/ کمک رسانی بسیجی ها به عشایر

محمود محمودی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) جویم لارستان در گفتگو باخبرنگار مهر در خصوص این ماجرا توضیح داد: در جریان بارندگی‌های اخیر و در پی درخواست کمک عشایر منطقه کلایی بخش جویم از حوزه مقاومت بسیج، بسیجیان به منطقه اسکان عشایر اعزام شدند.

وی افزود: با تماس تلفنی عشایر باخبر شدیم یکی از اهالی و تعداد ۱۹ نفر شتر عشایر، در گل و لای حاصل از سیل گرفتار شدند. جهادگران بسیجی سپاه جویم در قالب یک گروه ۲۲ نفره به کمک عشایر منطقه شتافتند.

سیل جلوه گاه همدلی شد/ کمک رسانی بسیجی ها به عشایر

محمودی ادامه داد: به دلیل صعب العبور بودن مسیر با توجه به بارندگی شدید اخیر، هیچ خودرو سبک و سنگین نمی‌توانست به محل حادثه اعزام شود که پس از چند کلیومتر پیاده روی، بسیجی‌ها به منطقه مورد نظر رسیدند و با موفقیت توانستند بانجات احشام ازگل ولای نگرانی اهالی منطقه را رفع کنند.

کد خبر 5261132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha