۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی:

قریب به ۱۰۰ جهادگر با قرارگاه شهید حجت اسدی همکاری می کنند

قریب به ۱۰۰ جهادگر با قرارگاه شهید حجت اسدی همکاری می کنند

قزوین- مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی گفت: هم اکنون قریب به ۱۰۰ جهادگر در سنین مختلف به صورت فعال با قرارگاه شهید اسدی همکاری دارند.

روح‌اله رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهداف و زمینه‌های فعالیت قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی اظهار کرد: هدف و غایت برنامه‌های قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی تربیت نیروی جهادی و تراز انقلاب اسلامی است و در راستای محرومیت زدایی در همه عرصه‌های سلامت، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی و عمرانی است که امروز قرارگاه در تمامی این زمینه‌ها در حال فعالیت است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی بیان کرد: در حال حاضر جمعیتی قریب به ۱۰۰ جهادگر در سنین مختلف (نوجوان و جوان و مسن) به‌صورت فعال با قرارگاه همکاری دارند.

رستم‌پور با اشاره به اینکه این مجموعه در راستای محرومیت زدایی نگاهی منصفانه و دغدغه مند به سرتاسر کشور دارد اذعان کرد: بیش از ۷۵ درصد ظرفیت نیروهای جهادی قرارگاه صرف محرومیت زدایی در استان قزوین می‌شود و در عین حال در حد توان و به میزانی که نیاز باشد فعالیت‌هایی در خارج از استان قزوین نیز انجام داده است، قرارگاه جهادی شهید اسدی همواره در حال و شرایطی بسته به نیاز فعالیت خود را ادامه داده، همانطور که در طول سال ۹۹ این قرارگاه یک روز تعطیل نداشته و پیوسته در حال خدمت رسانی به مردم محروم به خصوص در استان قزوین بوده است.

وی تصریح کرد: حدود ۲۵ درصد از ظرفیت این قرارگاه جهادی صرف خدمت رسانی به مناطق خارج استانی می‌شود، این مجموعه با توجه به پتانسیل بالایی که دارد خدماتی را به سرتاسر مناطق محروم ارائه می‌دهد.

این مسئول جهادی اضافه کرد: با اشاره به نگاه بلندمدت به عرصه‌های شناسایی شده برای خدمت و با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از هر منطقه پیدا می‌کنیم به طور معمول برنامه قرارگاه را با ورود به هر منطقه در چشم اندازی ۵ ساله در نظر می‌گیریم.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی با اشاره به اینکه برکات زیادی در اردوهای جهادی وجود دارد، یادآور شد: شاید برخی این شبهه را مطرح کنند که کارهای جهادی و سازندگی با گذشت بیش از ۴۰ دهه از عمر انقلاب کمرنگ شده است اما در این مسیر ما همواره شاهد رشد و آرمان خواهی نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب بوده‌ایم.

کد خبر 5261346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha