۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲

از سوی اولیانوف اعلام شد؛

واکنش روسیه به برخی خبرها درباره تعویق مذاکرات هسته ای ایران

واکنش روسیه به برخی خبرها درباره تعویق مذاکرات هسته ای ایران

روسیه به خبری درباره تعویق مذاکرات هسته ای وین واکنش نشان داد و تاکید کرد که دولت جدید ایران نیازمند زمان برای آماده شدن برای از سرگیری گفت‌وگوهای وین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در حساب کاربری خود در توئیتر به خبری درباره تعویق مذاکرات هسته‌ای وین واکنش نشان داد.

این دیپلمات روسی در حساب توئیتری خود در واکنش به خبر تعویق مذاکرات هسته‌ای وین نوشت: این خبر جالب است، اما این اطلاعات به صورت قطعی قابل اعتماد نیست.

اولیانوف در ادامه افزود: دولت جدید ایران نیازمند زمان برای آماده شدن برای از سرگیری گفت‌وگوهای وین است. چقدر؟ کسی نمی‌داند. ما باید منتظر اعلام رسمی از سوی تهران باشیم. هر چه زودتر اتفاق بیفتد بهتر است.

واکنش دیپلمات روسیه در اتریش به خبری از سوی شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی بود که مدعی شده بود مذاکرات احیای برجام تا اوایل سپتامبر به تعویق افتاده است.

امروز همچنین «سعید خطیب زاده»، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری گفته بود: برای ادامه مذاکرات وین باید صبر کنیم تا دولت جدید مستقر شود و این کار را جلو ببرد. سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرده بود که این گفتگوها به دلیل عدم اجرای آن توسط ایالات متحده با تاخیرهایی مواجه شده است.

کد خبر 5261879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      6 2
      این بایدن شیره ای جا پای ترامپ قمارباز گذاشته و این از اون و اون از این بی منطق تر هست و قصد برداشتن تحریمها را نداشته و نخواهند داشت. اسرائیل غاصبِ صهیونیستی افسار مسئولین آمریکاییها را بدست گرفته.
    • محمد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      2 8
      همه منتظر فرمان فرمانده اند ما نیز آماده رشادت و شهادت
    • دادا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 0
      امریکای کثافت ضمن اینکه تحریم ها را بر نمیدارد بفکر تحریم شدیدتری است پس چه مذاکره ای اصلا مذاکره را باید از امروز تعطیل بکنیم بهتره اگر دنبال مذاکره بریم سالها مارا سر میدوانند شدهایم مسخره امریکائی ها این هم اشی بود که روحانی پخته