۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۴

فرماندار روانسر:

ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به روانسر ممنوع است

ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به روانسر ممنوع است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان روانسر گفت: ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به این شهرستان ممنوع است.

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان روانسر مسافرت به این شهرستان در تعطیلات عید قربان ممنوع است.

وی افزود: طبق مصوبات جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به شهرستان روانسر ممنوع بوده و شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و نظارت و بازرسی همکاری لازم را در این زمینه با فرمانداری این شهرستان باید داشته باشند.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: شهرداری روانسر پارک‌ها و میدان‌های سطح شهر را باید زیر نظر داشته و از ورود مسافر به پارک‌ها جلوگیری کند، اطلاع‌رسانی به مردم در مبحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط شهرداری روانسر باید انجام شود.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر بر اصناف و اماکن این شهرستان باید نظارت کند، افزود: هم اکنون بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان روانسر فعال است.

مصطفی‌زاده خاطرنشان کرد: روز گذشته ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰، ۱۵ نفر در شهرستان روانسر مثبت کرونایی تشخیص داده شده و ۲ شهروند روانسری در بیمارستان به دلیل ابتلاء به این ویروس بستری هستند.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: وضعیت کرونایی شهرستان روانسر زرد بوده ولی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان در هفته گذشته افزایشی بوده است.

کد خبر 5261892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha