۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان‌غربی:

دعای عرفه در ۸۰ نقطه از آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

دعای عرفه در ۸۰ نقطه از آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه - رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان‌غربی گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۸۰ نقطه استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

علیرضا بقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ۹ ذی‌الحجه روز عرفه، اماکن متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و هیأت‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه می‌کنند، افزود: بر این اساس، مراسم پر فیض دعای عرفه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز در ۸۰ نقطه استان آذربایجان‌غربی امروز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم دعای عرفه در مصلی‌های شهرستان‌ها، مساجد و حسینیه‌ها به‌صورت محوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۸۰ مسجد و حسینیه در استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از فیض این دعا بهره داشته باشند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امسال هم باید دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری اعیاد قربان و غدیر، عرفه و محرم اجرا شود.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، مراسم پرفیض دعای عرفه در مصلی امام خمینی (ره)، مسجد علی ابن ابیطالب (ع) و حسینیه ثارالله ارومیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5262475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha