۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند خبر داد؛

️تزریق روزانه ۱۳۰۰ دوز واکسن کرونا در دماوند

️تزریق روزانه ۱۳۰۰ دوز واکسن کرونا در دماوند

دماوند- رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از ️تزریق روزانه ۱۳۰۰ دوز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن در شهرستان تزریق شده است.

حسن خیرخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت واکسیناسیون در دماوند اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۵۷ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند گفت: علی‌رغم تلاش مجموعه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان، آمار ابتلاء به بیماری همچنان رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون، بالغ بر ۳ هزار و ۴۳۰ مورد تست «پی. سی. آر» در شهرستان دماوند انجام شده است افزود: از این تعداد، یک هزار و ۸۲ مورد مثبت بوده و همچنین در این مدت، ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد تست سریع انجام شد که تعداد ۳ هزار و ۶۷۶ مورد مثبت گزارش شده است.

خیرخواه بیان داشت: تاکنون بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ دوز واکسن در شهرستان دماوند تزریق شده که در هفته جاری، این امر با سرعت در دستور کار قرار گرفت و روزانه ۱۳۰۰ دوز تزریق واکسن انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با اشاره به اینکه ما نیازمند تجهیز و استفاده از ظرفیت ۲ سالن ورزشی مناسب با هدف انجام واکسیناسیون در دماوند و رودهن هستیم عنوان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعات افراد، از ازدحام جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5263127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha