۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

امام جمعه ارومیه:

مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند

مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم حضور مسئولان در نماز جمعه، گفت: انتظار می‌رود مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: حضور مسئولان در صف نخست نماز جمعه می‌تواند اقشار مختلف مردم را به حضور در این آئین باشکوه تشویق کند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات موجود جامعه نیازمند رئیس جمهور انقلابی و جهادی است، گفت: راه‌حل مشکلات موجود جامعه وجود رئیس جمهوری انقلابی و جهادی است تا مردم را از این شرایط نجات داده و پیگیر مشکلات مردم باشد.

حجت‌الاسلام قریشی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: رئیس جمهور آینده باید مطالبات رهبری را الویت کار خود قرار داده و در کنار مسئولان هر استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه را شناسایی کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، تقویت پتانسیل‌ها نسبت به رفع مشکلات هر استان اقدام کند.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر،، بیان کرد: فضای عمومی شهر و جامعه باید حال و هوای غدیر به خود بگیرد و همه مردم و سازمان‌ها و نهادها پای کار باشند و این مناسبت را به نحو شایسته و مطلوب گرامی بدارند چرا که اگر واقعه غدیر نبود چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

کد خبر 5263950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha