۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف آستارا:

نگاه ویژه ای به واکسیناسیون اصناف شهرستان مرزی آستارا شود

نگاه ویژه ای به واکسیناسیون اصناف شهرستان مرزی آستارا شود

آستارا- عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف آستارا خواستار نگاه ویژه به واکسیناسیون اصناف این شهرستان با توجه به مرزی بودن، شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف باباشپور، ظهر چهارشنبه در جلسه مدیریت و مقابله با کرونا آستارا با اشاره به فعالیت ۱۵ هزار کسبه در این شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم، اظهار کرد: آستارا یک شهرستان مرزی بازار محور است و با توجه به اینکه نه کارخانه‌ای فعال دارد و نه از یک شهرک صنعتی بسیار فعال سود می‌برد، ضروری است که از رونق کسب و کار و بازار در این شهرستان حمایت شود.

وی با اشاره به وجود شش هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و یک هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان آستارا، گفت: بازار بزرگ ساحلی آستارا نقش عمده‌ای در پویایی اقتصاد این شهرستان دارد و شایسته است همان طوری که اهالی این بازار بزرگ به دفعات از قوانین ستاد ملی کرونا و شهرستان پیروی کرده‌اند نسبت به واکسیناسیون فعالان در این بازار مهم و بزرگ استان گیلان اقدام شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف آستارا ادامه داد: در بازار بزرگ ساحلی آستارا و پاساژهای پیرامون آن یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی وجود دارد که به صورت مستقیم برای بیش از سه هزار نفر اشتغالزایی شده است.

باباشپور خواستار حمایت مسئولان و متولیان از بازار ساحلی آستارا به عنوان شاهرگ اقتصادی این شهرستان شد و گفت: اصناف و بازاریان آستارا بویژه بازار بزرگ ساحلی که از زمان شیوع ویروس کرونا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بیشترین صدمه را از لحاظ مالی و معیشتی دیده‌اند.

وی تأکید کرد: واکسیناسیون اصناف و بازاریان فعال در بازار بزرگ ساحلی ضرورت دارد.

کد خبر 5273840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha