۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

فرماندار کرج تأکید کرد؛

لزوم پیگیری اجرایی‌شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت

لزوم پیگیری اجرایی‌شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت

کرج - فرماندار کرج گفت: اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت به‌صورت جدی از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم‌پور ظهر پنجشنبه در مراسم تحلیف منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی محمدشهر اظهار کرد: امروز با قرائت سوگندنامه کار خود را به‌طور رسمی آغاز می‌کند و مسئولیت مهمی بر دوش شما گذاشته می‌شود تا به مردم این شهر خدمت کنید.

وی بیان کرد: یک از آفت‌هایی که می‌تواند به شاکله شورا ضربه وارد کند اختلافات و کسب منافع فردی است و با پرهیز این امور می‌توانید به پیشرفت شهر کمک کنید.

فرماندار کرج تصریح کرد: باید برای پیشبرد امور شهری فضای همدلی و آرامش ایجاد شود و طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را با نیت خدمت‌گزاری به مردم پیگیری کنید تا به نتیجه دلخواه که همان رفع مشکلات مردم است برسیم.

وی با بیان اینکه هر زمان اختلاف و دودستگی وجود داشته است، کارها هم به کندی پیش رفته است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید از انشقاق پرهیز کرد.

قاسم‌پور گفت: ساماندهی نیروی انسانی در مدیریت شهری، حفظ باغات، پیگیری اجرایی شدن پروژه کمربندی محمدشهر به ماهدشت به‌صورت جدی از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری پیگیری و اجرایی شود و به‌عنوان مطالبات جدی مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت را نباید از دست داد و در این راستا در انتخاب شهردار نیز با دقت و سرعت هرچه بیشتر کار را شروع کنید تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود، اظهار کرد: به طور حتم از مصوبات قانونی شورا در راستای توسعه شهری دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 5274456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha