۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

امام جمعه سنندج تأکید کرد؛

رفع دغدغه های معیشتی مردم زیر بنای برنامه های توسعه ای دولت

رفع دغدغه های معیشتی مردم زیر بنای برنامه های توسعه ای دولت

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: از دولتمردان دولت سیزدهم توقع داریم که رفع دغدغه های معیشتی جامعه را در اولویت قرار دهند چرا که این مهم زمینه ساز اجرای برنامه های توسعه ای کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم به ایرانیان اظهار کرد: انتظار داریم رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت امور این دولت باشد.

وی افزود: در آموزه‌های اسلامی جایگاه ویژه ای برای خدمت به مردم و رفع دغدغه‌های آنان در نظر گرفته شده است و می‌توان گفت که این مهم والاترین عبادت هاست.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: با رفع دغدغه‌های معیشتی مردم می‌توانیم به تحقق اهداف توسعه‌ای و رشد و آبادانی کشور امیدوار باشیم.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته با تبریک سالروز تأسیس ثبت احوال اظهار کرد: تلاش‌های نیروهای این سازمان خدمت رسان نقش مهمی در برنامه ریزی امور دارد و قدردان آنها هستیم.

امام جمعه سنندج همچنین به وضعیت اجتماعی و امنیتی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: باید ملت ایران قدردان نعمت امنیت و اقتدار کشورشان باشند و با هوشیاری و بصیرت از این دستاوردهای بزرگ حفاظت کنند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: اسلام دین علم و صلح بوده و باید مسلمانان با کسب علوم مختلف در راستای تقویت پایه‌های انسانی در جامعه همت گمارند.

وی افزود: آموزه‌های قرآنی همه ما مسلمانان را به محبت و دوستی رهنمون کرده است و اگر اخلاقیات در جامعه تقویت شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

کد خبر 5275076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha