۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

امیر ساعدی:

تولید علم و بهره‌گیری از دانش روز دنیا در حوزه پدافندی اثرگذار است

تولید علم و بهره‌گیری از دانش روز دنیا در حوزه پدافندی اثرگذار است

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تولید علم و بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز دنیا و استفاده از تجربیات قطعاً در حوزه دانش پدافندی اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر بیژن ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در بازدید از اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، گفت: تولید علم و بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های روز دنیا و استفاده از تجربیات قطعاً در حوزه دانش پدافندی اثرگذار است.

امیر ساعدی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند در اردوگاه کوهستان علاوه بر آموزش‌های نظامی، آموزش‌های اخلاقی و زندگی در شرایط سخت و عملیاتی را تجربه می‌کنند، گفت: فعالیت و اخذ آموزش در دانشگاه پدافند هوایی، جهادی و کار فرماندهان مدیریت جهادی و کار اساتید یک جهاد علمی بوده است و همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا افسر جوان با اعتماد به نفس و انگیزه کافی برای انجام ماموریت سنگین آماده شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند امیدهای آینده نیروی پدافند هوایی ارتش هستند، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت، ایمنی و مراقبت فردی و بهداشتی در طول برگزاری اردوگاه از اولویت‌های اساسی فرماندهان دانشگاه است.

کد خبر 5275567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha